Nie możesz złożyć nowego zamówienia w swoim kraju. United States
Kategorie
Warunki i procedura zwrotu towaru
Jeżeli z jakiegokolwiek powodu będziecie Państwo niezadowoleni z dokonanego zakupu, przyjmujemy nieuszkodzony towar w ciągu 10 dni od daty zakupu wraz z dowodem nabycia.
Zwracany towar nie może nosić oznak użytkowania i musi posiadać oryginalne opakowanie. Reklamacje towarów wadliwych przyjmujemy i załatwiamy zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Procedura zwrotu
1. W okresie 10 dni od daty wydania towaru, Klient może odstąpić od umowy sprzedaży w całości lub w części.
2. Wszystkie sprawy dotyczące zwrotów są realizowane wyłącznie poprzez system internetowy zwrotów (towar zwracany nażeży odesłać do firmy DYZIO).
3. Wszystkie przesyłki należy opisać "ZWROT" i przesłać na magazyn wraz z formularzem zwrotu. Zwroty przysyłane bez wymaganego formularza, nie będą przyjmowane. Prosimy o zwrot towaru w nieprzekraczalnym terminie podanym w formularzu, niedotrzymanie podanego w formularzu terminu wiąże się z przedawnieniem zwrotu.
Zwroty i reklamacje mogą być wysyłane w jednej paczce tylko w przypadku właściwego oznaczenia przesyłki „ ZWROT/ REKLAMACJA” i dołączeniu wymaganych formularzy.
4. Zwrotom nie podlegają towary sprowadzone na specjalne zamówienie (niedostępne standardowo w ofercie i magazynach firmy Dyzio).
5. Towary z wyprzedaży nie podlegają zwrotowi.
6. Opłata manipulacyjna z tytułu zwrotu to 3% wartości netto zwracanego towaru, nie mniej niż 20 zł. Opłata za zwrot jest naliczana automatycznie w chwili rozpatrywania i zatwierdzenia faktury korygującej w postaci odrębnej faktury VAT.
7. Zwrot może dotyczyć jedynie towaru pełnowartościowego, bez jakichkolwiek uszkodzeń lub zabrudzeń oraz śladów eksploatacji.
8. W przypadku niezgłoszonych, nieuzasadnionych i wysyłanych bez wymaganego formularza zwrotów, towar odsyłamy na koszt Klienta.
9. W przypadku zwrotów, wynikających z winy firmy Dyzio, towar należy przesłać na nasz koszt firmą kurierską (informacji o firmie kurierskiej udzielają pracownicy realizujący zwroty) z informacją na liście przewozowym "ZWROT KOSZT DYZIO".
10. Niedopuszczalne jest wysyłanie zwrotów na koszt firmy DYZIO w przypadku towarów, które zwracane są z przyczyn niezależnych od nas, np.: rezygnacja z zamówionego towaru.
Wszystkie zwroty i reklamacje są przyjmowane przez pracowników firmy DYZIO wyłącznie za potwierdzeniem odbioru.
W odniesieniu do sprzedaży konsumenckiej zastosowanie ma ustawa z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000r., Nr 22, poz. 271 z późn. zm.).
.
Kontakt
Bądź na bieżąco