Zasady współpracy, realizacja zamówień

Składanie zamówień

Wybór sposobu kontaktu z naszym konsultantem pozostawiamy Państwu: wizyta osobista w biurze, kontakt telefoniczny, telefaksem lub mailem, ewentualnie poprzez sklep internetowy.
Prosimy o wybranie najwygodniejszego dla Państwa.

Dostawy

Zamówienia realizujemy najdalej po dwóch dniach roboczych od dnia złożenia zamówienia. Dostawy od 200 zł netto dowozimy w Warszawie własnym transportem na nasz koszt. Produktów, których chwilowo brakuje w naszym magazynie, za Państwa zgodą możemy zastąpić innym produktem lub dostarczyć w uzgodnionym, późniejszym terminie.

Korzystamy także z usług firmy kurerskiej, InPost, Paczki w Ruchu. Każdą paczkę nieprzekraczającą 30 kg o wartosci co najmniej 200 zł wysyłamy na nasz koszt. Nie wysyłamy przesyłek pobraniowych.
Szczegóły prosimy ustalić z naszym konsultantem.

Ceny produktów

Naszym stałym klientom zapewniamy elastyczność cenową - poziom cen negocjujemy z Państwem zarówno w odniesieniu do całości asortymentuk, jak i w odniesieniu do wbranych grup produktów. Nasz katalog jest jedynie informacją handlową i nie może być uznawany za ofertę w rozumieniu art. 66 ust. 1 KC. Stanowi on jedynie zaprszenie do negocjacji cen w rozumieniu art. 71 KC.

Sposoby płatności

Gotówką lub przelewem - termin i sposób płatności ustalany jest indywidualnie dla każdego Odbiorcy.

Reklamacje i zwroty

Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie będą Państwo zadowoleni z dokonanego zakupu, przyjmujemy nieuszkodzony towar w ciagu 7 dni od daty sprzedaży. Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania, musi posiadać oryginalne i kompletne opakowanie oraz nie może być realizowany na specjalne zamówienie.

Reklamacje towarów wadliwych załatwiamy zgodnie z obowiązujacymi przepisami.